Palkó Dorka - Top Dogs

Tisztelt Társulat!
Nagyon vártam az előadást, mert a korábbi időpontokra nem tudtam elmenni. Habár ebben az évadban megannyi nagyszerű élményben volt részem a színházban -amit ezúton is köszönök-, a Top Dogs mindet felülmúlta.
Ez a darab valami egészen különleges élményt nyújt, letaszít és közben magával ragad, jól megrángatja az ember lelkét. Én konkrétan a két órát majdnem végig sírtam, hol a nevetéstől, hol a döbbenet hatására: kész hullámvasút.
Ez szerintem több okból lehetett így:
Egyfelől a kiváló színészi alakítások, másrészt a mondanivalója miatt. Ami viszont a legnagyobb húzás volt, és amiért ez egy igazán erős előadás, az az, hogy a közönség is a színpadon foglal helyet. A zene, ami szintén passzol a darabhoz, ott lüktet az ember gyomrában, miközben látni a színészek arcának összes rezdülését,  amíg kibontakozik egy iszonyú fájdalmas jelentéstartalom...ez így egyben szinte már sokkoló.
Egy pár percig el is felejtettem tapsolni a végén:)
Nem értek a színművészethez, sem a kritikához, csak szeretek színházba járni, de az a véleményem, hogy ezt nagyon sikerült megragadni és mindenkinek csak ajánlani tudom!
Kívánok a jövőben is rengeteg szép sikert és jó munkát;
Üdvözlettel:
PD