Palkó Anna - Don Quijote voltam

A sok negatív felhang és az abszolút pozitív kritika után félve ültem be az előadásra. Aztán azt gondoltam, hogy talán most jött el az a pillanat, amikor kisebb csalódással kell kijönnöm majd a színházból, hiszen nem lehet mindig, minden jó. Azonban épp az ellenkezője történt! Személy szerint nagyon élveztem a darabot, és úgy hiszem, hogy a rengeteg rágalom csupán azért volt, mert a dunaújvárosi közönség nem érett meg a modern színházra. A tavalyi évadban is volt szerencsém megnézni egy Hegymegi Máté által rendezett alkotást, így nem volt ismeretlen számomra a világa. Fantasztikus színészi játék és nagyon kreatív megoldások jellemzik a darabot. Épp ezért tartom szomorúnak, hogy a közönség nem tudta értékelni a rengeteg munkát és energiát, amit ebbe a darabba fektettek színészeink és az alkotók egyaránt.

Én csak köszönetet tudok mondani, és sajnálom, hogy sokak szemében rossz a darab, mert egy rendkívül humoros, ugyanakkor egy elgondolkodtató, mélyebb értelemmel is felruházott  alkotás, mely tele van egyértelmű utalásokkal. A  klasszikus regény és a modern világ találkozása, mely egy önismereti ’utazásnak’ is felfogható.
​Üdvözlettel, Palkó Panka​