Kovács Réka - Rómeó és Júlia

Az előadáshoz eleve pozitívan álltam hozzá, hiszen a dunaújvárosi színház táncosaitól már sok darab elnyerte a tetszésemet. Nem kellett csalódnom ebben sem.
Szerintem a mű lényege, üzenete teljesen átjött, követhető volt a cselekmény azok számára, akik olvasták a könyvet. Engem lenyűgöztek az ötletes megoldások. Minden apró részlet mögöttes jelentéseket hordozott, teli volt a tánc szimbólumokkal. Nem voltak állandó főszereplők, minden lány játszott Júliát, ekkor piros mellényt viselt és minden fiú Rómeót,  piros kalapot viselt. Ezeket a cseréket is remekül megoldották, és bármelyik szerepbe kerültek, azonosulni tudtak azzal.  Az biztos, hogy a tánc terén tudásuk óriási, de ami igazán tetszett, az az odaadás, minden egyes porcikájukkal átélték a helyzeteket, amikbe a karakterük került.  Azokat az érzelmeket a táncon át amik a műben vannak olyan szinten meg tudták jeleníteni és átadni, hogy én teljesen beleszerettem. Ehhez még jött az alapzene és Kelemen Angelika "dúdolása" nagyon illettek a témához, a hangulathoz, nagyon eltalálták, nagyon tetszett.
Összességében engem teljesen el tudtak varázsolni, egy kis időre kikapcsoltam, megfeledkeztem a szürke hétköznapok gondjairól, belemerültem  az előadásba, és ezt köszönöm nekik:)